H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Hahaha.. I tak sedar habit I ni. Tapi, ni la hakikatnya! :D

errr... sebelum ni, I selalu la turun katil. Tapi, tu dalam keadaan separuh sedar. Sebab panas. Tapi, xtaw pulak yg I selalu jatuh katil time tak sedar!

Nak taw macam mana I taw yang I selalu jatuh katil?

Malam tadi, seingat I, I tidur atas katil. But, bila I terjaga, (awal pagi, xtaw pukul berapa.. sebab tidur balik :D ) baru I sedar I dah ada kat bawah, and my sis, eena dah tidur atas. Memula geram jugak la. Tapi, ngantuk punya pasal, I buat bangang je. Sambung la tidur tu balik.

Pastu, tadi, masa I bangun, I kejutkan Eena. Suruh dia bg alasan, ape pasal I kat bawah, dia kat atas! (marah la! sebab, tempat beradu kesayangan kena rampas!)

Syiqa: oi! bangun la! Apsal aku tido bawah???

Eena: dah tu, aku kejutkan kau suruh tido atas, kau buat bangang je. bila aku cakap, 'syiqa, aku tidur atas, eyh?' kau menggeliat, kau kata 'ha? urm.' so, aku consider kau setuju la!"

Syiqa: dah tu, macam mana aku boleh ada kat bawah?

Eena: kau memang selalu jatuh la! Aku selalu terkejut nampak kau kat bawah!

Syiqa: eyh! ye ke? tipulah!

Eena: Sumpah!


Adoi! Hebatnya I! gyahahaha.. no wonder la I selalu sakit pinggang bila buat kerja umah, especially bila mop lantai! hahahahaha

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

tido tak basuh kaki mcm tu la jd nyer!!!

hahahaha..

mmg aku tido x basuh kaki.

agaga

tu yg setan suka kat aku kowt!

:P

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang