H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

OK. I tak rancang pun nak tulis pasal ni. Cuma, masa I tengah taip post "Kami Pelajar Tiri" tu, ada la dua orang kawan I sms kat I. Rais, ngn Tasha..then, Ban pulak! but, Ban chat ngn I kat ym :D

Rais: Aq syg kowg,kowg jgn lpe aq eh?!

Tasha: We'll make new frens but stil keep the old, new frens r silver but old frens r gold,dont evr 4get the bond that we made, 4 eva i love u until i'm dead.. =)

Ban: keep in touch jgn lupe member au! enjoy :)

Actually, I ingatkan nak buat biasa and buat tak ada apa yang berlaku. Sebab tu la I tak mau ikut diorg semua lepak2 kat Jusco td, I tak mau ada lebih bnyk kenangan manis ngn diorg. I tak mau rasa sedih. But, bila dapat sms ngn msg diorg, I jadi sayu. I kalah dengan msg ringkas diorg tu. I nak nanges, but, malu la klau Eena taw :((

I sayang diorg! Serious! Sebab, diorg terima diri I seadanya. Dear my friends, ni msg utk korg....

Walau apapun yang korg buat, kalau aku pernah terasa hati dengan korg, aku dah maafkan korg. Korg pun, maafkan aku yer. Aku taw aku banyak buat korg rasa annoyed ngn aku. But, korg cool jer:D Aku sayang korg sgt! Terima kasih ye sebab sudi menghiasi "diari" hidup aku.. Terima kasih sebab sudi layan aku. Terima kasih sebab sudi ketawa dengan aku. Terima kasih sebab sudi temankan aku beli famous amos ari tu. (kitorg je taw biskut tu utk siapa!hahahahahaha!) btw, ramai ok yg temankan I beli biskut tu! :P Aku sayangkan korg. Aku jadi tertekan bila fikirkan pasal exam ari tu. Aku jadi bertambah tertekan bila fikirkan yang kita semua akan separate lepas ni. Percayalah cakap aku. Walau macam mana pun kita berjanji yang kita semua akn keep n touch lepas ni, percayalah.. Kita tak akan semesra sebelum ni... Semua tu akan lenyap bersama masa yang akan meninggalkan kita.. Aku bukan merendahkan hasrat kita semua, tapi, itu la hakikatnya! Aku sayang korg!


Gambar-Gambar kenangan kitorg....


time kitorg buat rumah hantu utk hari karnival sekolah! :)

Habib! Time kitorg attend jamuan pengawas 2007/2008 :)

time kitorg lepak2 kat KLCC. Lupa la bila.. hehehe.. Miss you guys! :-*

Berwindow shopping bersama mereka di Jusco... (Actually, kitorg jumpa ni semata-mata nak lunch sesame jerk! :P )

Lepakj-lepak @ Jusco.. (Dalam toilet sebenarnye ni!)

I love you girls! :-*

Detik-detik akhir sebelum SPM! :-*

LAST BUT NOT LEAST... AKU SAYANG BELIAU JUGA! :D



psssttt....bila I dapat gmbr2 yang lain, I uploadkan,ok? Insya-Allah! Kalau boleh, I nak dapatkan gambar2 kitorg dari form 1 :D Nanti I usahakan,Ok? Insya-Allah :)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang