H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

sekali lagi... Laman blog ni menjadi medan untuk I luahkan perasaan. Terima Kasih kerana sudi menerima luahan hati dari seorang insan yang serba kekurangan ini :)


aiyooo. tadi Zali bgtaw I yg Sagaf x brape ske I sbb I suka "curi ayam", I terkejut sgt bila dengar. Mmg la I suka naik kat dining space tu. Tapi, I bukan curi ayam. I buat keje. Mop lantai, lap meja, sapu sampah,bersihkan toilet. Ok. Itu x pe la. org nak salah faham, lantak la. Yang penting Allah tahu ape yg I buat kat dining space tu. Mmg la I ade curi2 duduk. tapi, x smpai 5 minit pun. nak hilangkan sengal2 kat kaki je. Kalaupun I penat sgt, I duduk sambil kemas meja. Tak pe. Biarla ape yg dia nak fikir.


Satu lagi perkara yang Zali bgtaw I. Zali cakap, staff2 yang lain ckp I ni sombong and suka asingkan diri. Demi Allah! I tak berniat pun nak sombong ngn diorg! Cuma, I perlukan masa untuk sesuaikan diri. I mmg susah nak baik@mesra ngn seseorg tu. Plus, muka I ni mmg nmpk sombong & garang. But, once I dah mesra, mmg I mesra bebetul. Even time belajar time sekolah pun, bukan senang I nak sesuaikan diri ngn seseorg cikgu tu. Amek masa jugak utk I sesuaikan diri dgn style mengajar diorg. but, once I dah selesa ngn style cikgu tu, mmg cikgu lain susah nak ajar I dah :P Dalam berkawan pun mcm tu. I mmg susah nak baik ngn org. but, bila I dah mula selesa ngn diorg, diorg la yg akn I utamakan dulu dari diri I sendiri!

I mmg agak tertekan lepas Zali bgtaw I tu. I cuba kawal emosi. tapi, x dpt gak. So, muka I la yg jd masam; sbb nak cover dari nanges. Sorry Zali! Lepas "sesi luah perasaan mini" (sbb kejap je), Zali ajar I mcm mne nak cuci mop and rendam towel lap meja. nama chemical tu "Dual Dip" (klau x silap r). baunya mcm kapur barus! btw, zali terpaksa tunjuk kat I mcm mne cara dia buat, sbb I "rampas" handphone dia! hahahaha.. sorry eyh kawan!

Balik umah je, I chat ngn Ban and Raja. Diorg mmg agak membantu I. Thank you so much my dearest friend! :-*

Ym ngn Raja
syiqa: kau rase, aku sombong ke?
syiqa: ckp terus terang
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: owh
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kalau xkenal ye la kot
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: tapi da kenal
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kau best
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: hehe
syiqa: ye ke?
syiqa: erm
syiqa: sbb, kawan2 kat kfc tu ramai yg kate aku sombong, suka mengasingkan diri,etc
syiqa: pastu, diorg kate aku ske curi ayam
syiqa: adus
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: hahahaha
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: curi ayam yg x tahan tu
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: haha
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: try make new friends
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kau x rugi pe
syiqa: sbnrnya dari zaman skola lg aku susah nak bergaul ngn org
syiqa: mmg org yg aku bebetul rapat ckit sgt
syiqa: ko x perasan ke, tiap kali korg sume make a group, sembang2, aku jarang join?
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: ye la kot
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: tp
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kau kene berubah
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: sbb
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kte grown up
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kite need friends
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: itu la life
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kalau dulu2
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: xpe
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: satu skola
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: da knl kite kan...
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: so
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: cm da bese
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: tp
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: ni laen
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kau d kat tmpt asing la kire
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: k
syiqa: hurm
syiqa: aku cuba, tp masih baru lagi la
syiqa: take time
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: try la....
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: k
syiqa: aku harap sgt diorg faham
syiqa: isk
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: dorg xkn fhm
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: sbb
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: dorg xknl kau......
syiqa: tu la masalahnya
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: stat besok
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: kau tego2 dorg
syiqa: tp, bg aku, aku mmg susah sgt nak bergaul ngn org yg baru. perlu amek masa. tp, once aku dah start mesra ngn org tu, mmg aku rapat bebetul r
Raja Izzuddin Shah Raja Mohar: cari topik k
syiqa: hurm
syiqa: aku try r

Ym ngn Ban
Syiqa Puteri sepi: yunk
Syiqa Puteri sepi: i ade benda nk tnye ni
Syiqa Puteri sepi: :D
Syiqa Puteri sepi: free x? ;)
BUZZ!!!
imran yusof: yep yep
imran yusof: ada ape kah ?
Syiqa Puteri sepi: mcm ni
Syiqa Puteri sepi: kan sebelum ni kita x rapat, kan?
Syiqa Puteri sepi: mse tu, kau rase aku sombong ke?
imran yusof: xlah
imran yusof: biasa je
imran yusof: aku x kesah lagipun
imran yusof: ahaha
imran yusof: kawan jugak
imran yusof: lgpn kau jiran aku
Syiqa Puteri sepi: ouh
Syiqa Puteri sepi: sbb, kat tmpt keje aku diorg ckp aku sombong n ske mengasingkan diri
imran yusof: lah
imran yusof: maybe sbb kau pendiam kot
imran yusof: kau kalau xde member
imran yusof: mmg senyap sikit
imran yusof: kalau ada cerita hot
imran yusof: baru bising
imran yusof: :P
Syiqa Puteri sepi: hahah
Syiqa Puteri sepi: ban, kau mmg memahami aku la
Syiqa Puteri sepi: :D
Syiqa Puteri sepi: sbb, kat kfc tu, aku x brape rapat sgt ngn org lain
Syiqa Puteri sepi: tp, ngn sorg mamat ni; nme dia sazali.. aku bising&kecoh gler klau dia ade
Syiqa Puteri sepi: siap main kejar2 lagi
Syiqa Puteri sepi: tp, org lain laks kata aku sombong
Syiqa Puteri sepi: adui
Syiqa Puteri sepi: npe la diorg xmcm ko
Syiqa Puteri sepi: aku rse diorg perlu masa utk kenal aku sbgmana aku perlu masa utk mesra ngn diorg
Syiqa Puteri sepi: :(
Syiqa Puteri sepi: ko ngn raja mmg membantu aku betul mlm ni
Syiqa Puteri sepi: thanks ye
imran yusof: diorang belum kenal kau lagi kn
imran yusof: biar je apa orang nk kata
imran yusof: just be urself je
imran yusof: mampos diorang ah
imran yusof: kesah ape pasal diorang
Syiqa Puteri sepi: hurm
Syiqa Puteri sepi: tp, kfc punya staff bkn ramai mana pun
Syiqa Puteri sepi: pi mai pi mai, tang tu jugak org nyer
Syiqa Puteri sepi: klau aku susah2 nnt, diorg gak yg tlg aku
Syiqa Puteri sepi: adoi

Btw, kepada semua kawan2 aku kat KFC tu, aku mintak maaf sgt! Bukan aku tak mau berbaik ngn korg. Aku cuma perlukan masa je. Aku perlukan masa untuk mesra ngn korg sebgmana korg perlukan masa utk kenal aku. Buat Sagaf, aku bukan "curi ayam", aku cuma tak taw ape nak buat kalau aku duduk kat bawah! Demi Allah! Aku tak reti nak buat ape klau duk kat bawah. Aku perlu belajar ckit2. Hanya Allah aje yg taw ape yg aku buat kat atas tu. Aku bukan nak mengata. tapi, aku taw ape yg korg slalu buat. Aku tak bgtaw sesape pown. sbb, aku taw tu antara korg ngn Allah :) So, aku harap korg tak pertikaikan ape yg aku buat. yang penting, aku tak "curi ayam", ok! Apa kata kalau kau ajar aku; ape yg aku bleh buat klau aku masuk kat kawasan dapur, kawasan cashier & sekitarnya (area bawah) daripada kau tuduh aku "curi ayam"?Aku tak tau ape2 pun psl kerja2 yg ade kat kfc ni. Lebih baik kau layan aku mcm aku tak taw ape2 drpd kau espect aku taw mcm mne nak buat keje,bleh? Ni first time aku keje. So, aku masih tak taw selok belok kfc ni. Aku harap kau cuba belajar faham aku, sbb, aku tengah strugle nak faham cara kerja korg. Kalau kita berterusan macam ni, akan ada dendam antara kita. percaya cakap aku! Jasa baik kau aku akn kenang dan akan aku hargai. 10-q! :) Dear Sazali, aku hargai semua tunjuk ajar kau. Kau mmg banyak bantu aku, ajar aku mcm2 la. Cuma, aku harap kau jujur ngn aku. Aku jujur berkawan&terima tunjuk ajar kau; so, aku harap kau jujur balik ngn aku, ok? 10-q! ;)

*** Disclaimer: Curi ayam bukan aku cilok ayam kfc tu. curi ayam yang dimaksudkan adalah curi tulang!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

laa. kite mati2 ingat 'curi ayam' tu like curi ayam betul2. hahah! awk x sombong la. org lain pun ckp kite sombong :( nasib kite sama laa.

hahahaha

xde keje nk curi ayam tu bebetol :P

haram tu! membabitkan keturunan ok!

hahahaha

btw, apa kita nak buat ni? diorg kate kita sombong

pastu,kita rasa la kan, ade antara diorg yg tgh pulaukan kita :(

sbb, bila kita tanya something kat org tu, dia wat x taw jerk

pastu, dia ske perli2 kita :((

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang