H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"



Tadi I geram betul ngn Zali tu. Dia buat muka masam dia tu. pastu, dia buat bodoh ngn I. Dua menda ni dia buat kat I, xpe lagi. I rileks je walaupun sebal ckit. But, yang I paling bengang tu, dia marah I !!!!!!! Nasib baik tadi bukan waktu break. Klau break, maunya I nangis time tu jugak! Disebabkan geram sangat, I bersemuka ngn dia time closing. Time tu dia ngah uruskan sos cili. Pastu, I duduk depan dia, I cakap "apsal kau macam tak puas hati je ngn aku? Boleh tak kau terus terang je kenapa?" pastu, dia cakap "kau suka2 je masukkan gambar aku, kan? Kita kawan je kan? yang kau masukkan gmbr tu kenapa?" ouh sebab tu ke? I tergamam jugak that time. Ye la. Ntah bila masa mamat ni bukak blog I?? Rupa2nya, kawan2 dia kat Gombak tu yg terjumpa gambar tu. Then, diorg bahan dia. Ouh. Ok. Aku faham. I know who I am. I dah delete gambar tu.

Then, I tanya lagi "apa lagi yang kau tak puas hati ngn aku? cakap je la. Aku jenis yang tak suka simpan2. open minded. Kau kena bagi tau aku apa yang kau tak suka@tak puas hati! Kau ingt, aku bleh baca apa yang ada kat kepala otak kau? Sekarang, kau bagitau aku apa lagi yang kau tak puas hati?" rupa2nya, kes time table kitorg lak! Alahai! ni pun jadi isu ke? kisahnya, Acken bahankan si Zali ni kat Hostel sebab time table kitorg dah tak macam dulu. Kalau sebelum ni I asyik partner ngn Zali.. But, after cerita2 gosip tu keluar, kitorg dah tak partner lagi. Time table kitorg pun asyik clash je. Itu pun jadi kes ke haaaaa??? bosan betul!

I cakap kat Zali "ouh. kau nak aku cakap kat miss ke yang kita takde ape2 n mintak dia buat jadual macam biasa?" pastu, dia buat muka selamba dia, "boleh jugak!" Serabut la mamat ni!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang