H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

I terkesima tadi. Puncanya mcam ni. I bgtaw kak norma yg I tak leyh letak beg kecil yg I simpan IC tu kat laci kaunter tu sbb nanti terlupa nak amek. then, kak rosma ckp la. "kalau anak ramai nnt mcm mna? lupa letak mana?" pastu, I jawab la "tak mo la anak ramai. Serabut je!" then, tak pasal2 I kena ceramah ngn kak rosma n saufi. adus kena setepek padan muka! Pastu, baru I tersedar. Kenapa I ckp mcm tu? Nanti Allah tak bagi anak langsung, baru tahu langit ni tinggi ke rendah! Astaghfirullahala'zim! I bukan takut ada ramai anak. cuma, I takut tak mampu jaga diorg dgn baik.Hanya Allah aje yg tahu! :)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang