H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Monday, 23 February 2009...

Hari ni I isytiharkan sebagai hari yang teruk!

Tak pernah I rasa sakit hati macam hari ni. Tak pernah I nanges semata-mata sebab lelaki macam hari ni! Sakit tu hanya Allah je yg taw macam rasanya.

Kalau that girl tak masuk kerja, akn jadi tak benda macam ni? Ntah. I sakit hati bila that guy layan dia macam tadi tu. Masa I first day hari tu, mana ade dia ajar aku smpai macam tu sekali? TAK ADA! AKU BERDIRI MACAM ORANG BODOH KAT PINTU TU TAU TAK! SORG POWN TAK BAGITAU AKU APA AKU KENA BUAT! HARAM JADAH POWN TAKDE. MISS LINA CUMA CAKAP KEMAS MEJA. TAK ADE POWN ORG BAGITAU YG AKU KENA HANTAR ORDER. PASTU, TAKDE POWN YG TOLONG LETAKKAN PRODUCT ATAS TRAY UTK ANTA KAT CUSTOMER! TAKDE!!!!!! TAPI, BILA PEREMPUAN TU MASUK, KENAPA THAT GUY TERHEGEH2 TOLONG DIA BUAT SEMUA TU? KENAPA? SEBAB, PEREMPUAN TU CANTIK, KAN? SEBAB DIA COMEL,KAN? BETUL TAK? AKU NI KAN GEMUK, HITAM, HODOH! DAMN IT! I HATE YOU! I SWEAR! YOU ARE THE ONE WHO MAKE ME LOOK WEAKER AND WEAKER AND WEAKER...

MY TEARS MEANT NOTHING TO YOU, RIGHT?
MY HEART ARE PRICELESS, RIGHT?
MY SOUL ARE RUBBISH, RIGHT?

YOU MAKE ME CRY; I HATE YOU!

YOU HAD KILLED MY SOUL. I WON'T FORGIVE YOU TILL MY LAST BREATH!

I AM TOTALLY HATE YOU, MOHAMAD SAZALI SESI BURHAN! FOR GOD SAKE!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

HAHA. ni lagi bastard kott! HAHA. adoiiyaii! saba je la wahai kakak kuh. aku rase die sengaja je tuh ! lagipun, dak tu pon bukanya layan pon,kan? and and and, memang sikap KASANOVA TAK SEDAR DIRI mcm tu. nak buat mcam mana lagi ? HAHA. bodoh munye mamat SIALAN HAHA! memang aku benci ko ? so what ? HAHA :D

*patutnya cika cakap mcam ni. nape aku lak over? HAHA

kepala hotak kau pompuan tu x layan dia!

tersengih2 je ngn si zali tu!

bastard!

gerammmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang