H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ouh kawan2 sekalian! I nak kenalkan korg ngn sorg mamat ni... Dulu, I selalu bergado ngn mamat ni.. (detik2 awal perkenalan) pastu, Kitorg berbaik semula.. (mamat ni pandai memujuk,ok!) wakakaka.. Bila dah kenal dia, dia ni kelakar tau... Actuallly, post ni untuk I nak recall balik memori ngn dia ni... Kitorg pernah gaduh tau sebelum ni.. Puncanya, dia tak reply msg I kat YM.. sebab apa? Dia tlg kawan dia buat kerja.. Key-in data ke ape ntah. Sumthing like that la.. Pastu, I ni kan kuat cemburu? (Kan, Zali? Kau yg ckp aku kuat cemburu!) Pastu, I merajuk@bergado la ngn dia.. Yang jadi mangsa, Kak Dina.. Kak Dina yg jd org tgh.. Tapi, kak Dina buat "kerja" dia dgn baik.. Sbb, I ngn Zul ni berbaik semula.. :) (Sebenarnya, I yg kenal Zul ni dulu baru Kak Dina..) Zul kenal Kak Dina sebab kes Abang Hilmy Ashley.. (Masa tu I admire kat Abg Hill. Pastu, I story kat Zul. Kebetulan, Kak Dina satu kolej ngn abg Hill. I bgtau Zul yg Kak Dina satu kolej ngn Abg Hill. Tu yg diorg berkenalan tu.. ( Actually si Zul ni mmg suka carik pasal ngn org kat chatbox kat Ireans tu... Kak Dina plak mmg setia kat chatbox kat Ireans tu... )

Walaupun si Zul ni suka sgt kutuk2 I, tapi, dia ni kelakar la.. kadang2 tu, bila I nak marah, terus xjd marah.. dia panggil I raksasa la.. dugong la... *Sobsob* pastu, ade la satu insiden tu.. Ni kes Alex sialan tu.. masa tu Alex ugut I. I ngadu kat Zul ni.. Dia bleh lak buat lawak bodoh, walhal masa tu I dah nangis2 dah sbb takut sangt2...

Semalam, Kak Dina pegi jumpa dia.. I nak pegi jugak. Tapi, mama tak bagi! :(( *sobsob* ye la.. hari Khamis ari tu I dah keluar tngk wayang... Tapi, tak pe la.. Xde jodoh nak jumpa dia.. Btw, hari ni dia balik Sabah.. Oh No! Makin tipis la peluang nk jumpa dia lepas ni.. Zul, nnt aku free, aku g melawat kau kat Sabah la eyh? Tak pun, aku g sambung belajar kat Sabah la yer.. :D

Btw, Umur Zul ni muda 2 tahun dari Mr Al-Junid tu.. Agagaga.. so, korg bleh la teka sendiri brape umur Zul ni :) Umur dia ni mmg dah layak kahwin dah.. So, cpt2 ckit kahwin... klau x, tak laku kau nnt! X)

*Oit! Zul ghay! wakakakaka... Aku rindu nak belasah kau la weyh!*


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

7 Love notes:

uiks..
kenapa tetiba ku ade kat cni??
curik erk??
hehehe..

cika kene doakan die tak dpt keje kt sbh smpai bln 5 nie..
nnti msti die dtg kl carik keje..hehehe..

Akaka.Masa dina jumpa dia,din call ako-sempat gak berckp dgn c kym aka zul toh.Hahaha.Siot je dia.nDA PAYAH KO SEDEY2 nda terjumpa dia.Nda rugi juga.Hahaha =P

P/s:aKO KEna jaga2-manatau trserempak dgn zul d sabah neh.Matey ako.Hahaha =P

kak Dina... sorry la yer. tercurik la :P Btw, cika dah doakan supaya dia x dpt cari keje kat sabah.. cika ckp kat dia, klau nk sgt keje kat sabah tu, jd la cikgu.. sure dpat punye! agaga...

Liling.. aku sedih la x dpt jumpa dia.. aku nk sgt jumpa dia.. sbb, aku teringin sgt nk baling tong gas kat dia since dia panggil aku dugong la.. raksasa la.. -.-'

Btw, kau mmg kena amek bodyguard.. sbb, nnt mesti ko jumpa dia punya.. dunia ni kecik je wey!

bah2..
aku bkn call ko jerk..
aku call cika gak ler..
lgpun time tuh kym tuh yg suh aku call ko..
kekekkee..

ouh!!!! zul tu suruh akak call liling yer??

npe dia x suro akak call cika?

akak kan yg nk call cika mse tu? :(

ngn sume org laa die suh call..
adeh...
lgpun ari tuh die teringin gak nk jumpe cika..
tp syg cika lak takleh kuar..
huhu..

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang