H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Aku tau aku over sgt kutuk dia.
Aku mintak maaf yer..
Aku janji, aku akan delete post tu...
Aku buat semua ni bukan sebab aku dah boleh kikis dendam aku kat dia...
Tapi, aku buat semua ni sebab aku sayangkan kau...
Aku mintak maaf sebab malukan kau...
Aku janji, aku akan cuba ubah perangai aku yang kau tak suka tu...
Jangan marah aku lagi, eh?
I love you,
Mohd Sazali Sesi Burhan! :-X

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang