H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Aku dah agak dah.. Masa aku baca tagged kau tu, aku agak mesti ko tag aku punya.. Kan dah jd kenyataan? Aku buat tagged ni sbb nk bodek nina tau.. Aku nk dia sambut anak2 aku nnt :P

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Gambar I dengan Zali...

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
Pizza kat Domino's

3.Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Kawasan bersalji

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Tak pernah ada hubungan istimewa dengan mana-mana lelaki pown :p

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
Yes! Yes! Yes! *I'm dying because of this love*

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
Kawasan R&R kat Genting Sepah

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Kissed by an Angel written by Elizabeth Chandler

.8. Nama penuh anda?
Fatin Nur'asyiqah Bt Rahmat

9.. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
Dua-dua...

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
Bakal suami X)

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
1) Ainaa Kamal
2) Nur Hanina
3) Che Fatehah
4) Che Fateen
5) Hasmira Aizreen
6) Atiqah Yazam
7) Natasha Athirah
8) Khairunnisa

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
Kadang2...

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
Rumah bakal suamiku... X)

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
gila2, tak cepat terasa,mudah ajak sembang,tak kedekut ilmu,kadang2 ada 'angin'

15. 8 perkara yang saya gilai.
1) Blog
2) Komputer@Laptop
3) Novel@Cerpen@Puisi
4) Movie
5) Actor handsome
6) Makanan
7) Baju@Seluar
8) Lesen Kereta@Cikgu driving :P

16. Pelukan atau ciuman?
Ciuman, of course!!

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?

This is how it happened, Twilight, New Moon, Cemburu Seorang perempuan, Eclipse, Catalog Avon, Buku Kurikulum Pendidikan Pemandu, Buku contoh soalan undang-undang (Ujian Komputer)

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
1) Cinta tak kenal siapa - Aris Ariwatan
2) Because I am a girl - Kiss
3) Dia - Fauziah Latiff
4) Tangis dalam gerimis - Erra Fazira
5) Hanya Nyanyian dalam sepi - Chris Vadham
6) A shoulder to cry On- Tommy Page
7) Mungkinkah - Sheila Abdull
8) Puspa - St12

. mari main TAG 8 orang lain..
1) Ainaa Kamal
2) Syareena
3) Akid
4) jime Jojes
5) Kartika Seri Dewi
6) Kak Dina
7) Liling si pemalas
8) Ainina

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

5 Love notes:

Berani mati nmpk. LILING SI PEMALAS??ohohoho.

wakakaka...

salah ke ha? :-/

kak dina yg ajar aku..

salahkan dia!

eik i pun kene tagged ker??
hahaha!
eyh dear, i kawan akid tau..=p

hahaha..

i tau la u kwn akid :p

sekelas,kan? ;;)

wakakakaka...

npekah?

ciss! main tagged2 pulak makcik ni. haha.

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang