H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Nasihat Akid:

syiqa...
menangis?
no no.air mata perempuan mahal.takkan sebab laki,anda biar air mata anda jatuh.

be strong.

jodoh tu pasti ada,dimana mana.cuma sekarang bukan masa yang betul betul sesuai.akan datang pasti lebih baik.

all the best ntk kehidupan anda.
senyum selalu :D


P/S: Ainaa, anda sangat bertuah! :-*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

5 Love notes:

betul tuh.. jgn menangis lagi.. move on bebeh.. kte taw nk move on mmg susah.. tapi kte semua kan superwoman ryte ??

btul ape akid ckp..
n one day,you'll be as lucky as i am..
i love you! :))

Afiqah...

I'm trying...

mmg la kita semua ni superwoman

klau x, mmg kita dah terjun bangunan KFC tu dah. biar pagi besok zali tngk mayat kita tunggu dia depan pintu KFC tu...

Ainaa, kita dah faham kenapa Allah masih tak tunjukkan org yg sbnr utk kita :)

I love you too :-*

he's not the one..
myb ckg anwar..xD

aduh~

dalam banyak2 manusia, kenapa la cikgu anwar jugak yg ade dlm kepala ang utk disuggestkan kat aku haaa?

ayoyo...

btw, klau cikgu anwar kachak tu pun ape salahnya...

muahahahaha

beliau boleh menyebabkan aku bersemangt utk belajar dan simpan duit bnyk2 ok!

:P

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang