H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

If You Really Love Something Set It Free.
If It Comes Back It's Yours, If Not It Wasn't Meant To Be

Ok. Tadi pegi jogging. Pastu, main badminton macam orang gila... Gelak je lebih... Dah tu, mengilai pulak tu kan? Tengah sedap2 main badminton, budak2 tadika tu ade latihan kebakaran la pulak.. kelakar sungguh tengok cikgu2 tadika tu main alat pemadam kebakaran tu.. (wah! ayat kamus, ok!); teringt fire extinguisher kat KFC tu! cikgu tu "main2" ngn benda alah tu sampai terpancut2 isi dia.. Abang bomba tu boleh pulak main lompat2 kat situ.. muahahahaha... Balik jogging, kami pegi minum kat NZ. Tapi, kali ni ade Hasmira even minah tu tgh sedap tido time kitorg jogging. tapi, bila time makan, dia mmg ade! muahaha.. discuss2 pasal plan nak pegi Sunway next week. Lepas makan2, kami pegi carrefour.. seperti biasa, kami pegi carrefour tu atas alasan yang langsung tak munasabah.. kami pegi semata-mata nak main game! Muahahahah.... Main game tak ingt dunia.. Masa main Daytona, nenekanda pulak telefon. grrrr.. nak suruh beli ayam goreng. alahai. kan dah kalah? ni jwb telefon punya psl la.. klau tak, mesti tempat ke-2 tu dah dalam genggaman... lepas main daytona sekali, kami main kali ke-2 pulak. kali ke-2 pun aku kalah jugak! Huwaaaa!!!.. Lepas main daytona kali ke-2 tu, kami main game ape ntah. yg kena baling bola kat target tu. Lenguh tangan aku wey! lepas main baling2 bola kat target tu, kami main game bola keranjang tu. Muhahaha.. mcm org gila lagi! dah puas main bola tu, kami jd askar pulak. muahahaha... I dah naik pangkat and dapat medal... tapi, mati la pulak! takpe. at least, I mati yg second last... muahahaha.. then, aina ngn smira main ketuk2 buaya punya mainan tu.. ban pulak main game yg dpt lolipop tu. hahaha. kelakar la. Hang out ngn diorg mmg best. asyik ketawa je... terlupa pulak yg aku ni pernah berjanji ngn zali nak keluar hari ni.. (khamis, 30 april) sampai hati dia.. dia lupa kut yg kitorg ade janji. ops. aku ade la ingtkan dia. tp, dia diam je. tp, mlm td dia ade reply sms aku "aku keje r....Esok" ouh. xpe la zali. semoga kau bahagia.. aku dah bahagia ngn kawan2 aku ni.. thank you my dearest friend! Aina, kalau kau pegi Egypt nnt, lama la aku tak jumpa kau, kan? =(

P/S: Masa kat NZ, ade cerita breaking news! nanti I upload gambar yang tergempar tu. muahaha.. bukan gambar skandal seks yer! harap maklum! x)

UPDATED: Ni la dia cerita breaking news tu.. wakakka.. Biar la kami je yg tau kenapa gambar ni jadi topik beaking news! wakakaka...


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang