H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Dear Zali,

If I never met you, I wouldn't like you. If I didn't like you I wouldn't love you.
If I didn't love you I wouldn't miss you, but I did, I do and I will.




Hari ni takde jodoh nak jumpa Abang F...
( Gelaran Cikgu F telah diupgrade menjadi ABANG F...)
Sedih hatiku..
Hari ni daku yang lambat...
Beliau beredar dulu..
Sedih bila balik jog tengok kereta merah tu dah takde lagi..
Selamat Jalan, Abang F!
Kenang daku dalam tugasmu!

P/S: mama dah bising sebab asyik pegi jog sorg2. mama nak belikan aku penyembur lada tu.. Ni semua gara2 penyangak yg masuk umah neighbour aku la! Ceis! tak pasal2 pagi2 buta aku dah kena bebel.. Geram punya pasal, Aku keluar umah senyap2 pagi tadi. xde "bye bye" pun..

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

akak upgrade pun die sebok gak nk upgrade..
hahaha..

isk akak ni

hidup ni mesti sentiasa di upgrade,ok?

*rindu kat zali...*

koe jogg sowank2?
koe gyla ape?
nnt apepe jd..
baek aku stop bebel..
mak koe da tlg aku da part 2..
hahaha...

Nad,

ko jgn nak join ainaa utk join group mak aku yerrr

ainaa dah kamceng ngn mak aku

ko jgn join dia, ok!

muahahaha

btw, biar je la ape pun nak jadi..

aku dah patah hati

hahaha...

"I won’t blame u if anything bad happen to me"

*sila rujuk poem aku tu yer..*

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang