H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

petikan lirik lagu "Tuhan beri aku cinta"



"Hi there! I know that i'm disturbing you, it's just that can I ask you a favour? Can we be friends like before? I really miss the old Zali that I met 4 months ago. Whteva it is, I miss u"

Damn! I hate it when I have to do this! Aku tak boleh terima bila dia dengan mudahnya bg jawapan yang macam tu. Aku lebih rela dia mendiamkan diri; sebab?? Ntah. Aku sendiri tak tau! Yang aku tau, aku sgt sakit hati bila terpaksa jadi hipokrit mcm tu.

Ban, aku tau kali ni kau cakap sungguh2. Aku tau kau mmg ikhlas@bebetul maksudkan ape yg kau cakap. Aku tak pernah tengok kau se'serius' tu. Ya, Aku mmg bodoh! kalau tak, takkan kawan aku sendiri cakap kat aku macam tu,kan?

Aku boleh terima bila kau cakap "Tu la kau. sapa suruh syg mamat Indon tu. Padan muka!"..

Aku mmg mengaku aku tersentak bila kau cakap; "Daripada kau keluar ngn Mamat Indon tu, baik kau keluar pegi Sunway ngn kitorg"

Ena (Aina)
, aku sedar, dunia ni ada hukum karma. Kalau tak, takkan kau cakap "cika, kau dah 'murtad' Malaysia eyh? Kau dah berpaling tadah kat Indon tu. kembali la ke jalan yang benar"

Ya, sememangnya kawan2 aku tau macam mana aku tak suka kan org2 Indonesia yg dtg Malaysia ni sebab aku rasa diorg tu perosak rumah tangga org dan suka ambil kesempatan.
(Berdasarkan pengalaman2 aku dgn mereka2 yg pernah muncul dalam family aku...) Aku mmg degil. Tengok, ape dah jadi sekarang? hati sendiri yang sakit, kan?

*Entry kali ni mmg khas utk membuka pekung di dada sendiri. tak pe. aku mmg dah tak malu lagi. sejak aku kenal zali tu, mmg muka aku ni muka tak malu. muka tembok.*

P/S: Thanks Ena dan Ban! Korg dah buatkan aku rasa lega. Walaupun tak lega sepenuhnya, at least korg dah hentikan air mata aku ni untuk seketika :)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

mse bce blog koe..
lagu dlm page koe bwat aku emosi jap..

mmg tu tujuan aku..

aku nk semua org tau ape yg aku rse supaya aku tau ade org yg tau perasaan aku

muahahaha

klau ko yg xde amek port dlm kes aku ni pun leyh rse emosi, apetah lagi aku yg mengalaminya, nad!

I have to be strong and reach my dream..

so that, dia akan menyesal sebab tolak aku mentah2...

mse tu nnt, jgn harap dia boleh tawan hati aku balik!

Full Stop!

muahahahaha

*duit lebih penting daripada lelaki, tau! dengan duit, kita boleh beli lelaki, ok!!!*

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang