H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"



Q : Ko g ngn sape blak bru ek. bgus ar da ad blak.
A : Once I give my heart to sum1, it's hard 4 me to take it back.. :-*


Akhirnya I dapat jugak beli MP3 sendiri! Muahahaha... semalam I tuntut janji ayah untuk bawak kitorg keluar jalan.. So, I ajak ayah pegi low yat.. I budget RM50 dah kebawah. But, come on! jangan harap la ye nak dpt harga tu time2 mcm ni.. Disebabkan I dah x sabar, I beli jugak la. Harga untuk MP3 tanpa radio, tanpa voice recorder, tanpa loud speaker; yang paling rendah RM59. Pergh! So, I decide nak amek mp3 yang ada semua yg I nyatakan kat atas tu. harga dia RM79.. Duit sendiri. sangat geram sebab xde sponsor. Makin bankrup! nak kawen macam mana? =((


P/S: I miss you terribly!
*Zali tak kenal budak sekolah yg I cerita kat "Malang" tu.. :) So, budak tu bukan lambai kat Zali la! hehe..*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

6 Love notes:

wahhh cantek gle mp3.. okaylahh tue.. murah.. kalo ipod..mahal glaa..

Muahahaha

buat mse sekrg ni xde modal nk beli ipod! mau mati gue!

mati tercekik..

ahahahaha

Ipod tak bagus.

Lebih baik bli mp4/mp3 besa.
Walau murah-kalo pandai jaga- =D

Skrin yg sensetif-kecik-n tak support suma.

Akaka.Tahniah diucapkan pada ko atas kejayaan dpt membeli mp3 atas duit sendiri.Akaka

aku dpt free jerw ipod+mp3+mp4!
ahahaha!
company bpk aku bg kat sume..
blagak gyla aku!xD

Liling.. terima kasih ye ats ucapan tahniah anda tu! saya amat berbangga dan gembira menerimanya!

nadirah.. untung kau.. bapak ko yg kje, ko yg dpt! Pisau cukur! muahahaha.. bagi la aku ipod sebijik.. cian kat aku! ayah ko kje ape? nanti aku nk kje kat company bapak kau la =P

Puteri sepi,sama-sama.

Sekali lae tahniah.Len kali belilar video camera atau camera atau kereta.
Akaka-

Usaha tangga kejayaan

*Skema mode.Uwekk*

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang