H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


12 April 2009


Kadangkala kebenaran itu lebih baik disembunyikan kerana ada antara kebenaran itu amat menyakitkan...


Aku dapat tahu satu kebenaran yang aku cari-cari selama ni...
Selama ni aku sangka aku sangat pentingkan@perlukan kebenaran itu..
Tapi baru aku sedar..
Kebenaran yang aku cari itu adalah sesuatu yang menyakitkan...

Khabarnya dia sudah melafazkan akad..
Akad yang membuktikan bahawa dia memiliki sebuah mahligai...
Mahligai itu telah dihiasi oleh seorang cahaya mata..
Bukti kebahagiaan si pemiliknya..

Aku telah di asuh bahawa...
Aku tidak dilahirkan untuk hidup sebagai pohon jelatang..
Apatah lagi dihalaman sebuah mahligai indah...
Jika ditakdirkan aku menjadi pohon jelatang...
Biarlah aku tumbuh di tanah yang gersang...
Agar aku menjadi layu...
Tidak lagi berdaya untuk melahirkan pucuk-pucuk baru...

P/S: Cikgu F, maafkan saya!

*Kad kahwin I yg I dah edarkan tu terpaksa dibatalkan. Tak jadi kahwin. Nina... sorry! tugas kau utk sambut ank ke-7 aku terpaksa di tunda lagi. Aku lmbt lagi kahwin. Ainaa... awk menang. Kita tak kahwin kut tahun ni *

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

5 Love notes:

aduhh ! sedih nyaa ! sedih sajee ! aduh aduh ! sabarlah wahai hati kau syiqa! ade hikmah disebaliknya :) heee ! :D btw, nice poet :) pandai kau rangka. heee :D

thats true.
kebenaran mmg menyakitkan,
awalnya derita,akhirnya gembira bila kita dh tahu kebenaran itu..

Eena.. Ni bukan poem sbnrnya..

Aku cuma luahkan ape yg aku rse

tup2 terjadi la pulak poem~

btw, aku berpegang pada prinsip "Allah temukan aku dgn org yg salah supaya aku dapat belajar untuk mencari org yg betul sbg pasangan hidup..."

Kak Alia...memula sakit bila tau kebenaran tu.. tp, syiqa sedar..

semua tu akn berakhir :)

*Doakan syiqa cepat lulus test JPJ...Cepat skit dapat lesen kereta supaya tak payah jumpa Cikgu F tu lagi lepas ni!*
P/S: Asyik larikan diri je syiqa ni.. dulu masa

fuh la da kawen ke
lek weh kumbang bukan seekor
nnti jumpelg bes:D
insyaAllah

hahaha

tu la Nina~

Sbnrnya aku tngk dia pnye style mcm dah kahwin~

(lepas discuss ngn ainaa and eena; ape ciri2 org lelaki yg dah kahwin yg boleh kita detect sendiri)

tp, aku sedapkan hati aku;

"org x handsome mcm dia mne cepat kahwin"

wakaka

pastu, dah confirm td~

dia dh kahwin =((

(melalui interview yg dilakukan terhadap anak pengusaha sekolah memandu tu..)

*sobsob*

P/S: Mudah2an doa kau dimakbulkan Allah, Nina :)

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang