H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Tadi, kami pegi 1 Utama semata-mata nak tengok wayang dan makan KFC.. muahahaha.. hebat kan? pastu, Ainil main game sampai habis RM20.. OMG! rajinnya! I main RM2 sahaja :P Punya la seronok main game, tengok wayang, makan2, kami pun balik la rumah. Ban emo ngn Hasmira. tapi, ban ngn Aina hantar Ainil pegi Istana Budaya. Aku ngn Hasmira naik kereta Hilmi. Suzuki Swift..OMG! Helmi drive 100-110 km/j pun I tak terasa yang Helmi tengah drive laju. Rasa macam 60km/j, ok! tak tau la sebab I ni dah ketagih dengan kelajuan or mmg kereta Mak Helmi tu mmg sangat selesa.. muahahaha.. I sampai rumah pukul 6.30. Then, Mak Aina call. Tanya pasal Aina ngn Ainil. I bgtau je la ape yg betul. *Sejak bila aku ni jadi informer kepada ibu2 kwn2 aku ni? xpe la. aku buat benda betul. bagi info pada yang berhak!* But then, Aina kena grounded. OMG! Aina tak boleh keluar rumah sampai la tarikh pendaftaran untuk Matrikulasi 11 Mei ni. Alahai. Sorry Aina. Aku harap, aku bukanlah penyebabnya... Kami amek gambar dengan banyaknya. Tapi, semua gambar tu dlm HP Ban. isk. sedih!

Mencari cinta... =P

Biarlah aku pergi.
Aku akan kembali jika takdir mengizinkan...
*Geli la bijak!*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

gambar cun.. :))

wakakaka... tngk la spe yg punya gambar...

syiqa,kan?

tu yg lawa =P

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang