H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


"Kau ni API DALAM SEKAM"

Cakap la ape yang kau nak cakap. aku tak peduli. Yang aku tau, kau tu LOSER!
Semakin banyak rahsia yang akan terungkai.
Ape yang penting, JUJUR dan IKHLAS!
Jangan bercakap tentang PERCAYA kalau kau tu PENIPU!
Jangan bercakap tentang "FACE-TO-FACE" kalau kau tu HIPOKRIT!
Apa yang aku tahu, aku akan buktikan yang AKU LEBIH HEBAT daripada gadis yang kau banggakan sangat tu!
Apa yang kau perlu ingat, AKU BUKAN SELEMAH DAN SEMANJA yang kau fikirkan!

P/S: Hati aku dah makin tawar. Jangan cuba nak berikan harapan palsu lagi. Aku dah letih!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

1 Love notes:

aha...photo pelajar cemerlang tc dah di upload kat blog tc...war warkan ke kengkawan okay

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang