H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ok. Seperti yg I dah bgtau semlm, pagi ni I ade date ngn abang F tu kan? then, pagi tadi I bangun dengan bersemangatnya sebab tak sabar-sabar nak pegi jumpa Abang F tu.. lebih kurang pukul 8.55 pagi mama pegi la hantar I kat office CEKAP tu. masa nak pusing pegi office tu, kitorg lalu la depan restoran Haji Anuar tu. masa tu, I nampak kereta kancil merah tu ada kat depan office tu. but, bila I bebetul sampai depan office, kereta tu dah takde kat parking dia. then, bila i pusing je kepala tengok arah jalan, I nampak kereta merah tu dah blah. laju lak tu! isk! Bila mak cik Ina nampak I je, dia cakap "Laaa.. Cikgu F baru je pegi rumah syiqa! buat apa datang sini? cikgu dah tau rumah!" wakakaka.. salah faham la =P then, mama pun hantar la I balik rumah balik.. hehehe. sorry yer. Elok sampai rumah je, Abang F tu dah parking depan rumah. hehehe. maaf yer. salah faham. Bila Abang F tu nampak I, dia terus duduk kat seat penumpang;sebelah driver. then, Bila I masuk kereta je, I tegur dia:

Syiqa: good morning. sorry eyh!
Abg F: ok. xpe.
Syiqa: Cikgu tak nak tengok lesen saya ke? *sambil pasang seat belt*
Abg F: tak payah. simpan la lesen tu. nak tngk kad belajar.
Syiqa: Kad belajar? oh. Ok *keluarkan kad belajar colour hijau*
Abg F: Ni kelas pertama, kan?
Syiqa: haah. eyh, kenapa saya duduk sini? saya tak reti bawak kereta la..
Abg F: *tersengih*Awk hari-hari pegi joging eyh? saya selalu nampak awak.
Syiqa: Ha? nampak saya? *buat2 terkejut walhal hati dah berbunga dah...
Abg F: Ye la. awak jalan kat lembah keramat tu...
Syiqa: Nampak saya ke? saya tak perasan pun
Abg F: Saya selalu dalam kereta. awk mana perasan..

Moral of the story: Aku pegi jogging hari2 sebab nak usha abang F tu.. last2, dia yg ter-usha aku hari-hari.. adus! kuciwa hatiku! Aku ingtkan aku yg nak skodeng dia, last2 dia yang ter-skodeng aku! Huwaaaa... so, dia muak dah tengok muka aku ni. Aku je yg tak jumpa2 dia lagi.. takdir penentu segalanya! =((

Masa isi petrol kat Esso Bukit Antarabangsa tu, Abang F suruh i bukak tangki petrol tu. I pun dgn confidentnya tarik la benda alah yg kat tepi seat tu. Skali tu bunyi dia bukak tu kuat gila. then, I pusing belakang, I tnye abang F "dah ke?" skali tu dia ketawa and jerit "bonet!" I pun gelak terbahak-bahak la kat situ... then, abang F cakap "bukak pintu, tengok kat bawah tu. yg kecik..." kelakar la. hari ni I asyik ketawa je. hari ni bnyk jugak kitorg sembang2. Abang F tu jenis yg melayan je bila I start nak sembang2 ngn dia... sudahnya, mulut I ni tak reti diam bila Abang F tu duk dalam kereta....

Pastu, part yang paling bestnya pasal bawak kereta hari ni, I asyik mati enjin! yes. kat semua check point dalam litar tu I dah experience mati enjin. so, I perlu amek kelas lagi kut pasni! wakaka...

kat bukit tu mati jugak enjin. ade la dlm 2-3 kali.. kat parking banyak kali.. kat 3-point-turn sekali mati enjin! atas jalan raya pulak; lepas traffic light je, kereta asyik berhenjut jer! what da...????? OMG! dah 2 bulan x bawak kereta. tu la jadinya. tapi yang bestnya, kat jalan raya la. hehehe. mcm dah expert je =P seronok bawak kat jalan raya.. hahahhaa... bawak dalam litar mcm F**k.. =( xpe la. janji dapat jumpa Abang F kesyganku.. wakakaka :-x
P/S: Umur Abang F sebaya Awang Zullizan tu. takde la tua sangat. tak smpai pun 10 tahun beza umur kitorg... Kenapa la I lambat sangat jumpa Abang F ni. Kalau jumpa awal2, bleh ngorat dia. skrg ni nak ngorat dah tak leh dah.. sebab, dah kahwin! =P btw, member Abang F yg pkai baju hijau tadi pun sweet jugak! hehehehe.. nak kenal buleyh? ;;)

Abang F, bosan la.. sakit pinggang la plak..

Ok babe. let me kiss you, ok!

Oh Abang F.. Di mana dikau??

I hate speed limit... Bleh tak klau aku rosakkan meter ni?

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

5 Love notes:

hhahaha!
bkk bonet!
hebat lh koe syiqa!
xD

biasa r

aku kan mmg hebat

wakakakaka

ikut speed limit ya.........hehehehe

hahaha..
cmne laa nak dpt lesen cmnie??
takpe2..
pelan2 kayuh..
nnti dah dpt lesen leh ar bwk akak g jln2 erk..
hehehe..

cikgu noor..

sy mmg ikut speed limit..

tp, sy benci la speed limit tu

wakakakka

=P

kak dina...

bleh aje bwk akak jalan2

minyak, akak tuang la yer

;;)

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang