H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Siang td I terkejut bila dengar lagu :

"kau gadisku yang cantik... cuba lihat aku di sini.." I terkejut la. takkan Eena ni pegi tuisyen tak bawak hp kut? (since hp Eena pnye message alert lagu puspa tu...) then, I berkejar la kat arah bunyi lagu tu.. La... HP aku rupanya! I pelik la. spe yg tukar ringtone tu.. Bila I sampai kat my hp tu je, lagu tu berhenti. Eh. tak sabar betul org yg call ni! Then, bila I tngk screen tu dia tulis:
KFC Sazali *I terlupa yang I set lagu tu untuk call dari nombor Zali...dia tak pernah call I. so, mcm pelik la bila dgnr ringtone tu*
OMG! Ni sejak bila mamat sorg ni rajin call aku ni? Selalunya, credit aku yang abes call dia. Selalunya, asyik icon out going call je yg ade kat sebelah nama dia kat my "calls" list. kali ni "missed called" icon la pulak! Isk. Buang tebiat ke mas? *ajuk longat indon. hanya org terdekat je faham knp!* then, I call dia balik...

Syiqa : weyh. apehal call?
Zali: tak de. aku salah call. aku nak call member aku td. tersalah call kau.
Syiqa: oi. kau tak save nombor aku ke? takkan dalam banyak2 nama dlm list tu, salah tekan nombor aku pulak?
Zali: Aku salah tekan. ingt kawan aku tadi. ok la. aku nak cepat ni!

Nota @ soalan penting: AKU NI BUKAN KAWAN KAU KE ZALI???

P/S: Dah 3 minggu jogging ni. takde pulak terserempak ngn Abang F tu. yang Afif tu pulak dah berapa kali terserempak ngn Abang F tu.. Isk. sedih sungguh hatiku... =((
*tak sabar nak tunggu 6 Mei. Boleh booking date untuk test JPJ! yey! harap2 la mak Cik Ina bagi I booking date test tu... Kalau tak, terseksa batinku... pssttt.. tak sabar nak prgi dating ngn Abang F tu sebenarnya! hehe...*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang