H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Hari ni, 16 Mei... Sambutan apa hari ni? Hari Guru! Semua jasa yang cikgu2 semua curahkan untuk saya, takkan saya lupakan. sebab cikgu2 semua, saya tau mengira,membaca dan menulis! hehehe.. Cikgu2 semua dah membantu saya untuk menilai yang mana baik dan yang mana buruk. Cikgu2 jugak dah ajar saya macam mana nak nilai orang yang hipokrit... =D

Buat teacher2 skola tadika; walaupun saya tak ingat dah nama teacher semua, saya masih ingt betapa baiknya teacher2 semua layan saya ;)

buat cikgu2 skola rendah; cikgu ahadi & cikgu Jana, saya teringin sgt nak jumpa cikgu lagi! Ustaz Wan, anda adalah pengajaran untuk saya... Cikgu Zalina, terima kasih sbb ajar saya math dgn penuih kesabaran sampai saya jadi antara org yg dpt markah tertinggi math... =)

Buat cikgu2 skola menengah; cikgu2 semua bnyk mengajar saya untuk jadi seorang gadis remaja yang boleh berfikir. saya mmg degil. tapi, dari sudut hati saya, saya tahu yg cikgu semua nak yg terbaik untuk saya.

Cikgu2 tuisyen PMR & SPM; cikgu semua mmg best! Mmg kelakar,sporting,bnyk idea utk mengajar... Selain cikgu2 sekolah saya, Cikgu2 semua dah banyak bantu saya untuk mencapai keputusan cemerlang dalam peperiksaan PMR & SPM...

buat cikgu driving saya: Terima kasih sebab sabar ajar saya yang suka main2@gelak kuat2 and tak serius time blaja drive and suka adjust kapet kaki even time tu tgh drive.. pastu, terima kasih jugak sebab tak pernah marah saya, tak pernah sindir saya, tak pernah tinggikan suara@ tengking2 kat saya... (mungkin cikgu ada marah kat saya, tapi cikgu tak tunjuk....) terima kasih! semoga berbahagia sentiasa... Terima kasih sbb jadi sumber semangat saya untuk pergi jogging =D

Cikgu Anwar, anda adalah 'uncle' terbaik yg pernah sy jumpa.. hahaha.. anda sumber inspirasi saya, anda pembakar semangat saya... semoga cikgu dapat capai apa yg cikgu nak tu secepat mungkin supaya cepat sikit kahwin!

kalau nak kira, mmg tak ternilai jasa2 yang cikgu semua dah curahkan...


Teaching is the profession that teaches all the other professions...
saya dah tak tau nak cakap apa. cuma, apa yang mampu saya ucapkan,

SELAMAT HARI GURU!
TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA! =)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

hehe ckgu driving pun ade

Eh! Mestilah!

klau xde cikgu driving, kita x reti la nak bawak kereta tu

cikgu driving kita tu sweet sgt la..

x tahan, ok!

wakakakaka

*cikgu driving kita sporting.. dia ajar kita drift... kita race pun dia x marah..*

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang