H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Syiqa: Cakap kat Zali jangan nak mengada-ngada.. suruh dia bangun! Jangan sampai aku terpacak kat depan hostel tu nanti!

Abu: Jali, dia cakap jangan sampai dia terpacak depan hostel!

Zali: ala.. dia mana tau..

Abu: weyh fatin. Kau tau ke hostel kat mana?

Syiqa: Ingat aku tak tau ke?? aku tau la

Abu: Dia tau la! (ketawa)

Zali: Tu bukan hostel tu! salah rumah la tu!

Syiqa: jangan mengada! suruh dia bangun!

*lepas letak phone tu, I gerak pegi Hostel diorg.. wakakakaka.. elok2 nak sampai hostel je I nampak diorg keluar simpang.. hehehehe.. terus tak jadi masuk simpang pegi hostel.. just follow belakang motor diorg je.. ngeee =D*

pagi semalam kitorg (syiqa, smira, abu, zali) lepak kat NZ... wakakaka.. Zali cakap dia baru je tido kol 7 pagi tu.. wakakaka.. cian kau yer.. =P

Smira kata dia benci ngn Zali tu... Kenapa kawan2 aku ramai yg tak suka zali tu?? dia cari pasal ngn korg eyh?

P/S: Kenapa kau terus mandi pagi semalam, zali??? Takut aku jenguk hostel ke??? ;;)


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

koe da baek ngan dye kerw minachi?

dah..tapi skunk aku tgh geram ngn dia..

fyi, skrg ni aku rasa mcm nak bunuh diri jer!

benci!!

Aku benci life kat kampus!

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang