H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

10 Jun 2009


muahahaha.. ni cerita yg dah lama berlalu. baru hari ni nak update.. muahahaha..


10 Jun 2009, 12:28 pm: - fatin lan nie. nk bgtau. jali sakit. lutut dia masuk jarum. maybe kena bedah kot. klau nak call, call no nie tau coz phone jali kat abu.


masa I dapat sms tu, I rasa macam nak ketawa je. ni ape kes ha? nak simpati ke ape? pelik btol. kenapa Lan bagitau I? ape faedahnya? pegi la bagitau girlfriend kesayangan sazali tu. bagitau aku ade faedah ke? xde, kan?


tapi, I ni berhati perut la jugak,kan? I call Lan, tanya apa masalahnya si zali tu? then, lan pun cerita la kat I. katanya, si zali tu letak jarum atas tilam dia. pastu, dia lupa nak simpan balik jarum tu, esoknya bila dia bangun tido, dia tengok jarum tu dah msuk kat kaki dia. bila diorg tarik keluar jarum tu, makin jarum tu masuk ke dalam. uiks. menurut ilmu physics yg aku ada, (xde la tinggi mana pun ilmu aku ni...) jarum tu mmg la akn masuk balik bila ditarik keluar secara membabi buta. isk. suka hati la.


yg penting, ptg tu I pegi la KFC. Nak jumpa la si zali tu. tapi, ape yg aku dapat? penat dan perut lapa. dia buat bangang je kat aku! grrr...


suka hati. yg aku tau, dia dapat MC ari tu. pastu, yg bestnya, masa aku sampai tu, si zali tu tgh kecoh lap air yg banjir depan kaunter KFC tu. yg bestnya, adik dia pun ada sama. beli ayam KFC tu. ceit! kecoh!

P/S: Kenapa hanya aku yg rindukan dia? Sazali si Bayangan gurauan!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang