H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Syiqa: tengok syiqa ni, boleh pulak terjatuh hati kat Zali, org minang... kan kak Sri?

Atiqah: org minang ni suka makan pedas2,kan? mulut pun pedas jugak...

Syiqa: (pandang kak Sri sambil kitorg 2 org ketawa terbahak2... atiqah plak terus sambung cerita dia. I tak tau ape lagi yg dia cakap sbb khusyuk ketawa)

Kak Zuri: Dia la org minang! (sambil tunjuk kat kak sri)

Syiqa: hahahahaha.. syiqa pun dah terkena hari tu! =P

Sazali dan Kak Sri tu sama2 org minang... Sazali tu lahir kat Medan, Indonesia. Kak Sri plak I tak sempat lagi tanya lahir kat mana =P

P/S: Moral of the story, sila la pandang kanan dan pandang kiri sebelum nak bukak mulut bercerita... OK? ;P

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

saya oghang nogoghi!!!!

den pun oghang noghoghi yo...

ekau kek mano?

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang