H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ini cerita 16 Jun 2009...

Kak Sri
: dia cakap kat saya 'kalau awak dapat jadi model nanti, awak jadi popular. pastu, saya dah tak dapat Sri saya yang lama, Sri yg tak malu bila saya jalan kat sebelah.'

Syiqa: haha. abes tu, nak pegi ke tak casting esok?

Kak Sri: ntah la. rasa macam nak pegi. tapi nanti dia marah.

Syiqa: dia bagi alasan ape lagi?

Kak Sri: Dia cakap, kalau saya jadi model, saya akan peraga baju. pastu, orang lain tengok saya bernafsu je.. dia cakap 'eii.. tak boleh la org tengok girlfriend saya macam tu!'
Syiqa: abes tu, esok xmo pegi la ni?

P/S: Seorang perempuan sanggup lupakan impian yg bertukar menjadi peluang keemasan demi orang yg di cintainya!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang