H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

tajuk sgt bosan. tapi, cerita lagi la bosan. wakakaka... alkisahnya begini...

pada 10 Jun yg lalu... I ada kelas driving ngn Abg F. Masa abang F memula sampai umah I, muka dia garang@xde mood je.. I pun takut la nak sembang2 ngn dia. Dia cakap pun macam xde mood and garang semacam je. Lagi la I takut.. pastu, kitorg pegi isi minyak. lepas isi minyak, kitorg gerak la masuk highway. sebelum masuk highway kitorg berhenti kat traffic light. masa kat traffic light tu la I beranikan diri untuk sembang2 ngn dia.

Syiqa: cikgu, saya nak tanya sikit boleh tak?

Abg F: (kecikkan radio) hmphh.. ape dia?

Syiqa: Kat Imkeda tu, ade tak instructor nama Razali?

Abg F: Ramai. yg mana satu?

Syiqa: yg Imkeda punya instructor. Ada ke?

Abg F: Ada.

Syiqa: dia ade ke pagi2 mcam ni?

Abg F: Mesti la ada. sampai petang selalunya.

Syiqa: nanti tunjukkan saya yg mana satu dia boleh?

Abg F: (angguk) boleh. kenapa?

Syiqa: (sengih) xde la. ada kawan sy cakap dia handsome. nak jugak tengok macam mana orgnya.

Abg F: hurm. ye la.. (angguk) memang pun. dia ada taik lalat. tapi dah 2-3 hari dia takde ni. balik kampung kot.

Syiqa: ala. ye ke? tapi nanti kalau dia ada, tunjuk kat saya tau! tapi, dia dah kahwin ke?

Abg F: dah. org rumah dia kat Cheras tu.

Syiqa: Keje kat Cheras?

Abg F: haah. kerani kat Imkeda Cheras.

Syiqa: oOoOoO...


Bila dah sampai Imkeda tu, I tanya lagi kat Abg F.

Syiqa: dia ada tak??

Abg F: (tengok sekeliling) hurm. takde la hari ni. kereta dia pun xde.

aiyooo.. manyak frust OoOoOoOo... but, I training je la macam biasa. pastu, bila dah nak balik tu, abg F bagitau I:

Abg F: Tadi Razali tu ada makan. dia pakai baju Imkeda.

Syiqa: Haaa? kenapa tak tunjuk kat saya? (sedihnya!)

Abg F: dia ada sekejap. pastu, dia takde dah.

Syiqa: Alaaa...

Abg F: takkan awak tak perasan dia? mesti awak kenal dia punya.

Syiqa: Saya mana perasan. saya tak tengok orang pun.

Abg F: ala. takkan sorg pun awak tak kenal. takkan awak langsung tak tengok orang?

Syiqa: kalau setakat sorg dua tu saya kenal la.

Abg F: Razali ni mesti awak pernah tengok la.

Syiqa: hahaha.. entahla. saya tak tengok orang. Tapi, kawan saya, Aina, dia perasan cikgu. Saya terkejut gila bila dia kata dia kenal cikgu. saya pelik. saya cakap kat dia, korg ni belajar driving ke tengok orang?

Abg F: (ketawa)


P/S: Razali tu macam nama Sazali kan?? kui kui kui...

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang