H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

4 Jun ari tu, Ntah kenapa, I tetiba je rasa rindu kat Zali. tetiba je. Langsung xde signal apesal. dah tu, feeling tu datang time I tgh sapu sampah kat AVON tuh.. huhuhu..

bila balik, I try la call dia. Dia jawab! yey! sembang2 ngn dia, pastu line putus plak sbb credit abes.. kuang kuang kuang =D

pastu, mata pun dah terkebil2 ,I pun tido la dengan nyenyaknya sebab lepas sudah kerinduan di hati ini =)

then, pagi besoknya, I tngk ade missed call.. nak tau pukul brape dan dari siapa? pukul 2:36 am dan dari "zali sayang" kuang kuang kuang.. ntah kenapa la mamat ni? dia salah tekan kut. ye la. dia mana penah call I. buang tebiat la klau dia call I. pfffhh =(

P/S: Tak sabar tunggu Jumaat ni.. Test JPJ! kuang kuang kuang!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang