H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

aku sgt menyesal hantar sms tu kat dia semalam! kalau aku tak anta msg macam tu, mungkin ke dia akan jawab panggilan lagi dari aku? mungkin ke? aku cuma nak dia tau yg aku sgt sygkan dia dan sgt menghargai bila dia jawab phone call tu. aku sangat terharu bila dia masih sudi jawab phone call tu walaupun time tu MUNGKIN dia tengah sibuk buat cheezy wedges atau tengah leka buat meltz..

alangkah bagusnya kalau aku tak gatal tangan send sms tu kat dia! Mungkin sekarang ni dia masih lagi sudi jawab panggilan aku.

P/S: Maafkan aku! Aku sayangkan kau!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang