H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Fifteen ape? Fifteen years? Fifteen Ringgit Malaysia! muahahahaa.. nak tau ape yg Fifteen RM yg buatkan I excited sgt nih? hehehe...

ni la bendanya.. jeng jeng jeng....



tak surprise langsung, kan? tapi I excited jugak! muahaha.. sebabnya, murah je perfume ni.. I tau la ni cap ayam je.. tapi, best oooo dapat kumpul perfume.. muahahaha... btw, I nak beli be delicious yg apple tu.. tapi, org tu dah bukak. dia offer I RM12. tapi, I malas la nak beli sebab nnt mama bising pulak. kalau mama takde semlm, maunya I rembat je perfume tu.. muahahahaha =P

P/S: Akhirnya laptop I kembali seperti biasa... selepas melayang RM70... sob sob sob...

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

perfume 15 hengget? 15 min jer ke tahan bau?

hahahah..
laen kali beli ori laa..
br best..
beli laa ralph lauren romance..
br die lg best tau..
hehe..

jejaka anggun; hampeh je statement anda tuh... wakakakaka =P

kak dina..

alahai.. klau beli yg ori tu nnt tak mkn cika kat kampus nnt =P

alaaa...
bkn uitm kasik elaun mkn ker kt student yg duk kt kampus tuh..
ok pe...
smpn duet sket2..
rm1 sehari..
cukup 250 hari dah leh beli..
hahaha..

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang