H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Eena: Eii.. sumpah aku cakap.. cikgu Jufree tu dah la handsome.. handsome gila!

Syiqa: (gelak guling2)

Eena: Ei!! betul la! kawan aku pun cakap dia handsome.. tapi sayang.. dia dah kahwin

Syiqa: (gelak lagi guling2 sakan) Weyh! dia tak kahwin lagi la!

Eena: Haaa?? Ye ke?? (muka senyum bitch gila!)

Syiqa: Ye la. pegi la ngorat dia.. cikgu tu baik. tak tinggal sembahyang. low profiile.

Eena: aku tau. aku selalu nampak dia pegi naik atas and sembahyang. kadang2 pintu terbukak pun aku nampak dia. eii.. dah la handsome! berapa umur dia?

Syiqa: (Gelak guling2 lagi) erm... 30 lebih dah. lewat 30-an kut!

Eena: Alamak! ye ke?

Syiqa: betul!!! Kalau kau suka sangat kat dia, amek la kelas science next year. tak pun amek kelas akaun. pastu, amek subject add math ngn math kat TC. nanti dia ajar ko la. seminggu dua kali ko jumpa dia nanti. kalah cikgu Anwar. Cikgu Anwar pun ko jumpa seminggu sekali jer nanti!

P/S: I miss him... Nak jumpa dia, tapi ego menguasai diri..

http://ivy-y.deviantart.com/art/I-miss-him-77711355

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

ish2...cikgu pown nk digoda...kah3

cikgu tuh ada anggun mcm jejaka anggun x?

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang