H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

I would like to dedicate this post to someone special...

Kita takkan tau bagaimana manisnya cinta jika kita tak alami pahitnya kekecewaan...

Hati saya cuma ada satu dan saya nak beri pada awak. Saya dah tak ada hati lain lagi. Saya harap sangat awak akan jaga hati saya sebab hati saya tu rapuh. selama ni saya simpan hati saya dalam balang kaca yang cantik dan kukuh. Tapi, sejak awak lalu depan balang kaca tu, saya dah keluarkan hati saya untuk diberikan pada awak. saya tau, awak tak terfikir pun untuk tinjau balang kaca tu; apatah lagi nak jaga hati tu. cuma saya je yg terhegeh-hegeh hulurkan hati tu kat awak. saya pernah mintak awak ambil dan simpan hati tu elok-elok. tapi awak tak pernah nak ambil. Saya tau, hati saya tak layak untuk berada dalam diri awak.

P/S: I love you...
I miss you badly...
But I don't have the strength to tell you...
It hurt me so much!

credit: http://creativeness.deviantart.com/art/Heart-in-a-box-31077687

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

3 Love notes:

ala.....janganlah cintan..cintan..... tapi kalau buat kenduri ...saya nak kad jemputan hantar dengan tangan tau...ukhusssss

i lap u toooo....hehhee...

muahahahaha

mesti la hantar dgn tgn

xkan hantar dgn kaki kut =P

wakakakkakaa

insya-Allah..

akan sampai kad yg indah itu dimeja cikgu tu kalau saya buat kenduri nnt

wakakakak

*berangan je.. baru 2 minggu masuk U, dah sibuk berangan nak kahwin*

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang