H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ada la satu blog ni.. Blog artis la.. Bahasa beliau mmg mencerminkan yg beliau tu tak educated.. hurmm.. ntah la.. kasar sgt.. mungkin tu kot perasaan org lain yg baca blog I dulu.. ala.. yg kes Norma tu la.. hehehe.. I pernah guna bahasa kasar macam tu.. bahasa carutan macam tu.. tapi tu dulu la.. =D skrg dah tak guna dah..

I rasa macam nak bgtau je blog yg mana satu. tapi, bila fikir2 balik, buatnya si pemilik blog tu saman I berjuta-juta nanti macam mana?? Isk. takmo aku.. mintak simpang..

Tapi, td masa I bukak blog beliau tu, beliau tulis yg beliau akan ke umrah pada 7 sept - 25 sept klau tak silap.. mudah2an beliau dilimpahi ngn rahmat dan hidayah Allah.. Mudah2an beliau tak menghina org sesuka hati beliau... Mudah2an Allah Menerangi hati beliau dengan nur dari syurga dan mengurniakan akal yg lebih bersih dan boleh berfikir dengan lebih matang..

P/S: Aku ni macam la baik sgt!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang