H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

pagi semalam baru aku sedar yang aku dah hilang nikmat tidur yang aku ada masa kat rumah dulu.. Kalau dulu, aku sgt enjoy bila nak tidur, tidur dalam keadaan yang gelap dan sunyi, boleh peluk bantal dengan rasa seronok... tapi sekarang? Semua tu dah hilang! Sekarang ni dah takde semua tu... bila nak tidur je rasa sangat terganggu... lampu terpasang, bising dengan hilai tawa, tak boleh peluk bantal lebih2 macam masa kat rumah.. sebabnya nanti orang kata aku gila...
kalau kat rumah, bila aku nak tidur je, Eena akan on9 or buat keje dia kat luar bilik supaya aku bleh tido dalam keadaan gelap dan sunyi...

P/S: Aku teringin sangat nak tidur macam dulu... Terima kasih kat Adik aku yang memahami aku... I love you... :-*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang