H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ok. I admit. last night, (2 Ogos) dalam pukul 11.00 mlm I sangat sakit hati bila... I balik dari training Coral Speaking, I tengok my friends sume sibuk tengok movie la, gelak2.. pastu, around 12.30, I nak tido dah. (I tido atas lantai..) diorg sibuk la nak campak buku atas lantai, sibuk nak amek kertas assignment orang, sibuk nak keluarkan fail.. time tu la baru terhegeh2 nak belajar! walhal, sepanjang hari sume sibuk membuta, tengok movie, etc... Kalau stakat my roomate aje yg buat gitu xpe la.. dah mmg tu hak diorg.. tapi, ni 10 orang dalam satubilik yg SEMPIT! SEMPIT, OK!!! Crowded gila! yg sorg minah ni, sibuk la tidur bilik I time orang lain tengah terhegeh2 belajar utk Kuiz, buat assignment.. alsannya, TAKUT! Rubbish! -.-'
Memang la diorg nak belajar, tapi agak2 la.. time kol 8-10 sibuk tengok movie, ngilai2.. bla bla bla.. kalau blaja kat bilik masing2 takpe gak. tau plak takut senior terganggu kalau diorg tido lambat sbb study.. last2, aku jugak yg sakit kepala bila bangun pagi sbb lambat tido!
tapi, bak kata Eena, kita kena HIPOKRIT, kan??? terpaksa la aku jawab "xpe.. aku tak mau tido lagi.." abes tu, kalau aku cakap "dah dah dah.. aku nak tido! pegi masuk bilik masing2" nanti diorg ngumpat aku laks.. -.-'
ape2 je la..
btw, no Offense ok! I tulis ni saje nak luahkan perasaan supaya tak berdendam. Full STop.. crite pasal semalam tu setakat ni je...
P/S: Taktik yg hebat adalah---> Bentang tilam awal2 dan tido cepat2... muahahaha =P
tak boleh tulis lebih2 sebab rasanya ada lecturer yang dah terjumpa my blog address x)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

1 Love notes:

Weyh gila !
NI apahal dalam 2 entry ada nama aku lak?
Ni boleh kasi sue ni
Nama aku di perguna-gunakan!
Hahaha :)
Btw, yeah!
Hidup ni kena HIPOKRIT!
We CAN'T be ourself for all times !
sometimes we have to pretend like we don't mind what they did to us though deep inside our heart, there is tear on it :)
YEAH! WE HAVE TO!! :)

Sincere,
Eena ;)

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang