H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Halooooo... welcome back! muahahaaa.. setelah sekian lama tak membebel macam burung kakak tua yg tak lepas nak yak-yak, syiqa telah kembali utk meluahkan rasa yang terbuku di hati yang mana kalau disimpan lama2, boleh jadi keras macam taik cicak... muahahaha...

Ok.. let'e begin!

First story ni pasal my classmate yg dah kasi satu kelas tahu pasal my blog. but, nasib baik diorg tak jumpa lagi my blog.. tapi, lepas ni akan terdedah la segala isi2 blog yg kadang2 18SX dan kadang2 18PL ni... tapi, tak la seteruk "MHG".. wakakakaka...

Hari Isnin hari tu Ayi panggil I "puterisepi" OMG! mana pulak dia tau ni?? skali tu Ayi cakap "aku rasa aku tau sapa A tu!" ceis! habis terbongkar rahsia aku.. grrrrr

yg sara plak cakap "ari tu bila org tnye npe sedih, kau yg suruh org bukak blog kau, ni org dah bukak la..."

Oh ye ke?? hehehe.. ok ok ok.. sorry yer Ayi.. But then, ada la sorg girl yg menjd skandal@gf ayi dalam kelas tu bgtau I yg Ayi tu stalker and dia akan bukak je blog org.. muahaha.. ape2 je la Ayi.. bak kata Madam Ain yg cun tu, (aku mmg jealous tngk madam Ain, cantik sgt kulit dia!) buat apa nak berahsia dgn apa yg kita tulis kat blog, sebab mmg kita tulis utk org baca!

P/S: Aku pun stalker jugak! Baca blog org lain and bagi url blog tu kat Mr Anwar Al-Junid.. wakakaka... =P


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang