H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Suhana: Zali ada bagitau ko ape2 tak pasal aku?

Syiqa: ada! pasal kau takut kucing!

Suhana: bukan tu la! yang lain?

Syiqa: ada! pasal kau couple ngn Iwan!

Suhana: mana ada! kitorg xde ape2 la! Dia tipu kau tu!

Syiqa: haa? dia ape? tak dengar!

Suhana: dia tipu kau!

Syiqa: haa? ulang lagi! (bebtul tak dengar tau!)

Suhana: dia tipu kau la bengong!

Syiqa: ouh! biasa la.. Zali tu mmg ske tipu aku! Erm.. nanti kau tlg aku, tngk msg babygirl dia.. Tngk la ade tak minah tu ngadu pape kat dia..

Suhana: Ha? Kau bukan dengan dia ke?

Syiqa: aku dengan dia? mana ade! Dia dah 3 kali reject aku tau!

Suhana: Aku ingtkan kau dengan dia!

*Su, klau aku dgn dia, aku la yg paling bahagia sekali tau! tp, ape la daya aku kan? He never meant to be mine!*

P/S: Jealousy is normal for a girl! Don't blame girl, especially me!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang