H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Aku tak tau dah nak cakap pe lagi...

Aku makin pening dengan sikap kau..

Kejap kau mesra...

Kejap kau dingin...

Kebelakangan ni..

Kejap kau jawab telefon bila aku telefon..

Tapi esok lusanya pulak, kau bagi kawan kau yg jawab telefon kau...

Aku tau aku tak layak bertanya macam2 soalan kat kau..

"Kenapa dia yang jawab telefon kau?"

" Dia pegang handphone aku la.. dengar lagu.."

Aku tak faham kenapa aku terima je alasan kau tu...

Aku tau kau tak sudi..


P/S: Aku akan tetap biarkan bayangan kau berlabuh dalam mimpi aku!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang