H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Semalam ramai orang tanya kenapa I sampai awal sangat kat Kolej tu.. hehehe.. I letih dan frust jugak.. So, I pun jawab "biasa la.. orang buang tebiat mcm ni la.. Nak mati dah agaknya,."
wakakaka.. hurm.. raya ni banyak plak kuih raya yang diorg bawak.. macam2 makanan ade.. Liyana ngn Fatin sampai2 je terus hantar "bunga emas" kat bilik kitorg.. wakakaka.. Tapi, yang paling bestnya, banyak sangat kuih tart nenas yg diorg bawak balik! Ida bawak tart nenas, Fiqa bawak tart nenas, Liyana pun bawak tart nenas jugak! hahaha.. wahhh! Seronoknya! My favourite! makan biskut tart nenas sambil berangan mengenangkan sesuatu yg tak mungkin jadi milik I!

P/S: Fiqa suruh I cakap kat Zali "Zali, aku makan lapan tart" wakakaka.. shiaaallll jer!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang