H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Abu: Kenapa kau jahat sgt ar Fatin?
Bold
Syiqa: erm. aku jahat? apsal plak? tu bukan aku yg buat!

Abu: abes tu, spe yg buat?

Syiqa: Roomate aku yg buat!

*Roomate aku kasik lubang2 tu bertmbh bnyk je.. Aku yg tulis "Pembunuh yang dikehendaki". Ye la.. Dah mmg dia pembunuh pun.. Dia dah bunuh hati aku, kan? Salah ke aku tulis gtu? At least, aku rosakkan gmbr dia je.. bukannya rosakkan jiwa dia pun.. *

P/S: You're forgiven =)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang