H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Hari ni lepas Quiz AIS, ade simulation utk account laks.. lepas simulation, kitorg balik la bilik.. Makan2, lepak2...


pastu, I ngn Nani plan takmo pegi simulation yg sesi ptg tu awal2.. konon2 nak pegi kol 3 lebeyh la sedangkan Mr jismi suruh gather kol 2.30 ptg.. Skali tu, lepas makn2, perut ni pulak bleh meragam... Puas la merayau satu blog Tun Merah tu.. Ingtkan Wing 1 je yg takde air.. skali tu, dengan Wing 2 skali takde air! OMG!!

Terpaksa la tahan je "benda" tu.. huhu.. ingtkan lepas tidur bleh la kurang ckit sakitnya.. rupanya makin teruk! aduh! bangun tido je terus tnye nisa "dah ade air?" jawapannya, aduh! sungguh mengguris jiwaku! Tapi, apakan daya.. dah nasib perantau.. terpaksa la siap2 awal utk pegi simulation and berkejar pegi tandas library..

Namun, malang juga yang menimpa... Jamban kat library tu pulak tak boleh guna! OMG! naya ni! Tapi, nak wat cmne, kan? terpaksa la I ngn Nani berkejar pegi tandas kat bngunan akademik tu.. wakakaka... Nani punya muka yg dok tahan berak tu sgt kelakar ok! Nasib baik jamban kat blok akademik tu ok.. selesa betul qada' hajat kat situ.. muahahaha... huhu.. dah tu, masa perjalanan nak pegi library, ade la plak insiden lori simen kat Klinik kesihatan tu.. lagi tak bleh tahan.. hihihi...

P/S: Thanks Ainaa! You make me realize sumthing! I love you! I know you'll always be my side =)


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang