H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Cuba selami maksud petikan lirik lagu "hey ladies" ni...


"Bila wanita sudah beraksi dunia hancur"

Betul tak? Betul! Nak tengok? Aku baru buka langkah sikit. dah berapa hati yang sakit? dah berapa hati yang kecewa? dah berapa hati yang hancur?

Satu lagi, madam Ain pernah cakap dalam kelas:

"sekali hati luka, boleh ubat lagi. kali kedua? Boleh jugak. Kali ketiga dan seterusnya? Jangan harap!"
Dah berapa kali hati aku terluka? Ada kau peduli? kau lagi hiris hati aku.. kau lagi simbah hati aku yang luka tu dengan kata-kata dan perbuatan kau.

P/S: Bila masa aku kutuk kau? Aku lagi pertahankan kau sampai orang kata aku bodoh! kau faham tak?!!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang