H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"




Aku sekarang ni macam dah fobia nak dengar lagu.. Semua lagu yang aku dengar, mesti aku rasa ade kena mengena ngn aku.. Aku jadi sedih... Aku rasa sebak.. Aku rasa nak menjerit!..




Aku teringin untuk tidur lena macam dulu...




Aku teringin untuk rasa gembira bila dengar apa-apa lagu...




Tapi sekarang semua tu dah takde...




Dada aku rasa berat...




Mata aku pedih...




Hati aku gelisah...




Fikiran aku tak tenteram...




Kalau betul la menjerit tu boleh hilangkan tekanan, kenapa aku rasa makin tertekan?




Aku rasa seolah2 ada sesuatu yang menghempap dada aku..




Dada aku rasa sesak...




Aku tak boleh bernafas...




P/S: Bila aku mula jumpa ketenangan yang aku cari, kau musnahkan ketenangan tu dengan perbuatan kau... Kau hantui hidup aku dengan bayangan senyuman kau!... Kau pekakkan telinga aku dengan perkataan "kan aku dah minta maaf?"...


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

1 Love notes:

babe,
sbr k..
setiap yg terjadi tu ada hikmah-Nya..
mungkin skrang u rase cm ape yg hikmah nye, u sedih je..
but dont worry...
keep up ur doa and
hikmah nye ade, cuma Allah je yg tau..
be strong huny,
cika kuat!!!!

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang