H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Shiro: Kau kena cari permata yang tertimbus di sebalik timbunan kaca. Untuk dapatkan permata tu, kau kena korek kaca tu.. So, kau mmg akan terluka!

Syiqa: Ha.. ni macam perli aku je?

Fiqa: Kau tu asyik amek kaca je walaupun permata ada kat sebelah kaca tu.. Dah tau dah mana kaca, amek jugak yg kaca tu!

P/S: Aku minta maaf. Aku baru tau yg kawan aku hantar gambar kat kau masa kita on the phone semalam... Terima Kasih sbb tak bocorkan rahsia aku.. Aku tau kau lebih sayangkan sahabat kau! =)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang