H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Iwan: kau sihat?
Syiqa: tak sihat.
Iwan: pergi la jumpa doktor kat sana
Syiqa: mne boleh. doktor tu takde ubatnya.
Iwan: Abes tu, mne nak cari ubat?
Syiqa: (Diam)
Aku sakit. Sakit rindukan kau. Bila kau nak faham?
Aku perlukan semangat dari kau. Mama, Ayah, adik, lecturer, dan kawan2 semua dah tiupkan semangat utk aku. tapi kau? Aku tak mampu berhenti menangis bila aku ingtkan kau!

P/S: Aku sedang mencuba mengutip cebisan hati dan maruah aku.

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

1 Love notes:

be strong baby!
i know how u feel,
when the one that we love dont care about us..
kite pun rasa cm tu gak..
u can do it...
kite pun tgh blajar untk move on (dulu pun nk move on gak, tapi terbantut..xD)
join the club cika!
muahhh..

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang