H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Memula, ade org tnye I "awk ade bf?" I pun jawab la "ada. npe?" pastu, dia tnye lagi "bila nk kawen?" I gelak sorg2. Tapi tangan gatal taip huruf2 yg tertera kat skrin laptop ni.. "erm. insyaallah thn depan"

wakakakka..

tu baru satu. ade lagi. Ni sorg lagi...

"bf syiqa smart". I senyum simpul.

"Thanks."

"bila nak kawen ni?"

"ntah la. lepas abes study kot."

P/S: Bila mase plak aku ade bf? Klau I ni dikira kekasih yang tak dianggap je la..

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

BUTA siapa kata zali tu SMART. errrr. maaf. aku memang tak cantik lagi gemuk. tapi, tak salah kan kalau aku nak comment juga? :)

kau ni asyik nk dengki ngn aku je

busuk hati btol!!!

btw, kau mmg gila

bila mse zali tu pakwe aku?

kui kui kui

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang