H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Guna Google Chrome ni macam best je.

Tadi download GC sbb hari ni Mozilla tak leh bukak Blogger. ntah la. tak tau apesal. hari tu xleyh bukak blog ainaa je. tp td homepage pown xleyh bkak. Try bukak blogger guna Internet Explorer plak, asyik hang, pastu error la. ape la. leceh btol. IE tu mcm dah corrupt je. benci! uninstall karang baru tau!

So, dpt Idea utk guna GC. So far, GC ni agak best la.

P/S: Rindu kat roti bakar Old Town.
Meleleh air liurku ini.

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

saya mmg guna GC! ;))

ouh. selama ni awk la yg skodeng blog sy guna GC tu?

patut la awak boleh tngk blog awk. isk. awk x bgtau awal2. :D

hehe.mana saya tau yg awk x bleh bukak sbb internet surfer nih.
lalala~
btw awk,saya rase kan mcm blogmates saya sket semcm jee.
ade yg tertinggal ke eh?

haah. ade yg tertinggal

blogmates asal awak ada 41 link. saya menghadapi masalah utk copy paste semua link tu.

so, saya buat ansur2 :D

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang