H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Takmo makan kat gerai nasi campur tepi jalan kat Melawati tu. yg kat sebelah TM. takmo takmo. Isk. Makan rojak ngn cendol lagi best. duh!

Lepas makan2, kitorg pegi Giant. Kat giant kantoi la plak. ayoyo.

Eena: Mamat yg cashier kat atas tu cute. :)

Syiqa: Oi. FYI, rambut zali sbnrnya cam rambut mamat tu. selama ni aku pelik, npe la rambut dia tu tebal bahagian atas, tp bahagian belakang nipis ngn pendek. rupanya yg tebal tu rambut depan dia yg terselak ke belakang sebab pakai topi KFC tuh. rambut depan dia mcm rambut mamat td tu la.

Eena: Ye ke? Eiiii...

Syiqa: Apsal plak?

Eena: Eh. macam rambut Akim la?

Syiqa: ha. lebih kurang. tapi Zali lagi hensem! haha.

Eena: Eyueeeeeeeee.....

Syiqa: hahahahahahaha!

lepas insiden tu, I terserempak ngn Makcik Kus. Sekali tu, Sepet lalu. Sepet senyum2 je pandang I. Rupa2nya, dia dengar apa yg I cakap tadi! Hampeh!!!! malu aku!! Oh. Sepet tu keje KFC dulu. ;)

Erk. bak kata hasmira: "Macam la kau tak biasa kantoi!"

P/S: Nape ngn Indon yg renovate umah neighbour mak ngah tu?
Aku terkena badi Indon ke? :-s

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang