H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Tadi pegi klinik kat Taman Melawati, nak jumpa dengan doktor pakar kat situ. Erm. Lepas jumpa doktor, I cakap kat mama:


Syiqa: Mama, mesti bil ni Rm50-RM60, kan?
Mama: maunya. Dalam Rm200-RM300 tuh!
Syiqa: Isk. tak kan la.

Sekali tu, bila pegi kaunter and nak amek ubat I,

Pemb. Klinik: Syampoo ni pakai 2 minggu sekali, ubat ni sapu pagi, yang ni sapu malam, yang ni makan sehari sekali, yg ni pulak makan sehari sekali jugak. Semua sekali RM395.
Syiqa: Mama, doa mama dimakbulkan Allah. RM395.
Mama: MasyaAllah! Harga bil satu semester kau!
Pemb. Klinik: ubat ni mahal. Sebiji RM12. (sambil tunjuk pil yg warna pink+biru)
Syiqa: Ouh. Ok.

*Phewwww... mahal sungguh. mama siap bagi warning 'RM400 bil klinik kau. Jangan cakap mama tak hiraukan kau yer!' *

P/S: Takziah kepada keluarga roomate Danny yang telah kembali ke rahmatullah. Semoga roh allahyarham Shaiful Akmal dicucuri rahmat Allah dan berada bersama roh orang-orang yang Solleh

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

sedekahkan al-fatihah banyak-banyak...amin...

-abg hill-

al-fatihah utk arwah

tuh dia sama harga ngan repair gigi sebatang kat KLIDC.

KLIDC tu kat mne?

dalam wilayah jajahan Malaysia ke?

muahahaha

gila mahal la. demi sebatang gigi, RM400 melayang?

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang