H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

*Should I call this symptom as TIME PHOBIA (Chronophobia)?*

Aku tengok jam tadi. Pukul 11.30 malam. Biasanya, time2 macam ni aku dah standy by dengan HandPhone. Sebab, 12.30 pagi aku akan call dia.

Aku rasa sebak. Aku larikan perhatian aku pada benda lain. Aku mandi. Lepas mandi, aku tengok lagi jam yang sama. jarum dah bertukar nombor. 12.15 pagi. Dada aku sesak. Aku capai HP. tengok baki. Hati aku hiba. 15 minit lagi.

12.30 pagi. Aku nak menangis. Aku rindukan dia! Aku teringn sangat berbual dengan dia macam dulu. Aku sanggup tidur lambat semata-mata nak berbual dengan dia walaupun esoknya aku ade kuiz or test. Aku sanggup menggigil kesejukan duduk kat kaki lima kolej semata-mata nak dengar suara dia.

Kadang2 memang dia buat aku sedih. Aku mengaku, aku terganggu bila kesedihan tu dia hadiahkan kat aku. Aku pernah gagal dalam kuiz MAT126 sebab malam sebelumnya kami bergaduh. I hate that girl! I swear! I hate her! Aku tak boleh fokus walaupun aku sebenarnya faham apa yang lecturer ajarkan. Mama, maafkan kak long. kak long tak bagitau mama kak long fail. kak long tau nnt mama mesti marah =(

Aku nak sangat berbual dengan dia lagi, tapi aku takut dia tak sudi jawab telefon lagi. Adakah ini impian atau harapan bodoh? Entah. Ramai orang cakap aku cuma sia-siakan perasaan aku. Aku cuma bazirkan air mata aku. Aku cuma sakitkan hati aku sendiri semata-mata kerana lelaki macam dia. semata-mata kerana seorang lelaki yg "tak ada apa-apa". tapi tu cuma pandangan orang. Bagi aku, dia sangat istimewa. Tapi, mungkin bagi dia, Aku seorang yang terlalu cemburu!

P/S: Kalau aku telefon, boleh kau jawab telefon?
Oh, Mungkin tidak.
Kau dah tukar nombor, kan?
Kau dah janji, kalau kau tukar nombor, kau akan bagitahu aku!


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

oh! no wonder la failed slh satu drpd tesn or quiz MAT aritu. ades, jgn sia2kn tu sume. rugi. bkn snang nk dpt DL kalo x tumpu sepenuhnye.

woaaa.. ko ingt ke aku ade fail?

ehm.. :-?

alhamdulillah la aku DL utk sem ni even aku tergelincir sekejap ari tuh

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang