H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Petikan lirik lagu "rindu terhenti- tomok"

Ku pinggirkan lara
Yang berpaut di jiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia
Padam nyala patah tumbuh
Hilang kan berganti
Cinta tiba cinta pergi
Yang azali ku nanti

Ku lupakan mu jua disini
Rinduku terhenti
Sejak kau pergi menjauhi
Rinduku terhenti

*Aku akan cuba kawal diri supaya sejarah tak berulang. Aku tak nak terluka lagi.*

P/S: Kehadapan Nenekanda, cucu nenekanda ni jatuh cinta lagi. Sebab tu nenekanda rasa tak sedap hati bila terfikirkan tentang cucu nenekanda yg sorg ni

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

This comment has been removed by a blog administrator.

sengal tol adik aku ni. comment ko censored la wey!

ish, ayat last tanak mcm surat tak rasmi pulak kan. haha. kehadapan nenda yang trsyg ; p

kejar lah cinta tuh kalau dalam hati ada cinta~~tapi haruslah berpada2...tindakan kita mesti kene dengan caranya.. :P

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang