H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Seutas jam tangan BONIA.
Hadiah daripada mama dan ayah.
Hadiah sempena keputusan semester pertama dan hadiah hari ulang tahun kelahiran yang ke-19


Pagi semalam, mama kejutkan I bangun. masa tu pukul 9.00 pagi.

Mama: Kak long tidur pukul berapa tadi ni? Pergi giant jum. (macam tau2 je I tidur lambat pagi semalam)
Syiqa: hurm? (saje takmo bgtau bngun pukul brape. takut kena marah. tapi mood mama pagi semalam baik pulak. duh)

*bangun2 je tengok mama ngan ayah dah tercegat sebelah tilam. * (I tidur ruang tamu semalam. Sejuk sikit. hehe...)

Semoga I dapat menjalani kehidupan tahun 2010 dengan lebih teratur...

Post kali ni merasmikan tahun baru 2010. Post ni adalah post pertama untuk tahun 2010 ini. Sempena tahun baru ni, sangat sesuai la dengan khabar dari post ni.



P/S: Sedih nak masuk kampus dah =(

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

nak jam tu *nangis guling2 ; p

waaaa~~
akak pon nak gak jam nie~~
haha~

waaaa~~
akak pon nak gak jam nie~~
haha~

ajim dan kak dina : sila la pegi beli sendiri. jgn nanges2 yer ;) muahahaha

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang